Mel_58 Gokyuzummm bat 25 16 Ekim düşüğüm oldu ilk adetten sonra tekrar denedik doktor görüşü altında Yüne yüce rabbim hayırlısını nasip eder
Mel_58 Gokyuzummm doğru sonuç veriyor mu erken gebelik testi? Bu ay ovulasyon testiyle denedik 12 gün var adetime şimdiden kasık ağrılarım başladı
Gokyuzummm EsoMom_ bugün kan da verdim internete düşerse yarın bakacm düşmezse pazartesi ama idrar negatif çıkınca kan da mı negatif çıkar acaba ikisini aynı anda verdim
Edavvv Mel_58 valla bende dayanamayım adetime 11 gün kala yaptım negatifti bugün sabah yani 6 gün kala yaptım negatif ajwjsjw bat 20 o güne kadar da daha yapmam . Dün çom kasım agrım oldu gece birazda o yüzden yaptım ama bakalım
Yagamin Gokyuzummm Benim de bat 23 ve kasık ağrılarım, meme ağrılarım var gittim test aldım ama önce kanda sonra idrarda belli olduğu için birkaç gün daha bekleyeyim diyorum idrar testi için 🥹 E-nabız’dan başka yerde göremezsin kan testi sonucunu aşkım
Yagamin Gokyuzummm Hastanenin veri tabanından mı bahsediyorsunuz acaba? Hastanenin adını ve laboratuvar şeklinde yazarsanız çıkabilir fakat verdiğiniz kan örneğinin numarasını da isteyebilir sistem