Gnc91 ben op.dr.rukiye gönüllüye gidiyorum. 2.5 sene önce Polip ameliyatı olmam gerekiyordu o dönem birçok doktor ile tanıştım hiç birine içim ısınmadı sonra rukiye hocamda ameliyat oldum ameliyattan bir sene sonra hsg çektirmek gerekiyordu yine bu operasyon içinde 3 doktorla görüştüm ama yine rukiye hocaya gittim iyikide öyle yapmışım şimdi çok şükür 7 aylık hamileyim ve bu sürecide kendisiyle geçiriyorum. Bu güne kadar ne zaman mesaj atsam geri dönüş yaptı hiç terslediğini yada para için ekstra birşey yaptırdığınu görmedim ben kendisine güvendiğim için içim rahat bir şekilde gidiyorum bir abla edasında olması beni çok rahatlatıyor sizde mutlaka araştırın ve gidip tanışın enerjinin uyuşması çok önemli