isimsizdir Lolyholly ilk gebelikte 6 aydan sonra çıktı hiç gebe olduğum.belli değildi bunda tersine 2.aydan sonra şişme başladı şuan 7 aylık olduk ama gören 10 aylık bir göbek sanki patlıcan gibi
metemom_ Lolyholly burda bir güzellik merkeziyle konuştum lazerle izi en aza indirebileceklerini söylediler bebeğim biraz toparlansın ilk işim oraya gitmek olacak 😂
Pinnar7 Hiç kilo almadığıma rağmen 12. Haftadayım karnım belli oluyor. Ne şişkinliği bilmem ama 4-5 aylık gibi bi karnım var hoşuma da gitmiyor değil 😂