Yilmazfatma 34+4haftalik 5 şubatta randevum var nstye baglanirmiyim kaç gündür geceleri hafif sancim var kaşık ve bel ağrısı
Deletedmom128 Yilmazfatma Ben 28 de bağlanmıştım ilk. Sonra 30, 32, 35 ve 37. haftalarda. Bağlanırsınız.
Yilmazfatma Mnks soylicem ama daha önceki doktorumdan memnun değildim bakalım.bu doktor nasıl yonlendoricek
Yilmazfatma Merve71 hangisi canım bende devlete gidiyorum doktorumdan memnun kalmadım.bayan olduğu için tercih ettim ama sonunda biraktim
Omerhatice Yilmazfatma baglarlae canm artk 34+0da başlanıyor sonrasinda kontrollerde 2 haftada bire düşüyor 36+0 da da haftada bire düşüyor
Faile10 Yilmazfatma beni 34 te cagırdılar nts için ama duyduguma göre çalışabilir raporu alırken ntsye baglıyolarmış 32 de
TugceArslan Faile10 Ben rapor almaya gittiğimde bağlamadılar nstye. 2 gün sonra 35 olunca gideceğim. O zaman bağlarlar mı ki?
Betllll Yilmazfatma sen söyle cnm bazı doktorlar gıcık olabiliyo hiç bi bilgi vermiyo gittiğinde sor beynini ye ben öyle yapıyodum 😂 napim söylemiyodu gidiyodum muayneye kilosunu bile zar zor söylüyodu bende başladım beynini yemeye 😂