Hilal2321 14 hafta 1 gün olduk doktorum emin değil kesin bişey söylemek doğru olmaz %80 kıza benziyor dedi Bende hep erkek hissediyorum ve erkek belirtileri yaşadım sizde buna benzer şeyler oldu mu ?
Elzeminval Hilal2321 ya bana da yüzde 80 90 kız dedi ama bende aşırı erkek hissediyorum 😃 ilk günler şok olmuştum ama galiba yavaş yavaş alışıyorum 😃 Cuma günü için tekrar çağırdı gel emin olalım dedi bakalım
Kumsal28 Hilal2321 ya banada öyle dedi cumartesi %80 kıza benziyor dedi ama yanilabilirim bu haftalarda kordon pipiyi saklayabiliyor dedi ayın 23 de tekrar gidicem bakalım benimde bı kızım var bide oğlum olsun isterim ama öncelik sağlık tabi 🤗🌸 bende şuan çok merak ediyorum cinsiyeti
Aslaninannesi_ Hilal2321 haftan ileri bacak arası boşsa dolmaz canım bide erkek belirtisi nasıl oluyor ben merak ettiğim için soruyorum
Ayse_nurrr Hilal2321 erkek belirtilerin nelerdi bana da 12. Hafta da erkek dedi 15. Haftada kız dedi bende çok şaşkınım 😅
58ee 15 haftada bana da öyle dedi doktorum 1 kaç gün sonra devlete gittim ordaki doktor da%90 erkek dedi artık inşallah haftya gittiğimde kesinleşir
Hilal2321 Elzeminval Bana emin değilim kesin bişey söyleyemem dedi bende pek emin değilim 16. Haftamda başka doktora gitmeyi düşünüyorum
Hilal2321 Aslaninannesi_ Baktığı zaman bacakları açık değildi fazla bacakları kapalı dedi emin değilim galiba kıza benziyor dedi
Hilal2321 Aslaninannesi_ Mide bulantım hiç olmadı Sürekli tatlı yiyorum Baş ağırım vardı Cildim pürüzsüz ve parlak oldu Ayaklarım hiç ısınmadı Ve doktorum sağ yumurtalıktan tutunduğunu söyledi
Hilal2321 Ayse_nurrr Mide bulantısı hiç yaşamadım canım Ayaklarım ısınmadı Sürekli tatlı yiyorum Baş ağırım oldu ilk 2 ay Cildim düzeldi Sağ yumurtalıktan tutunduğunu söyledi doktor erkek annelerine sorduğum zaman hepsi bizimde sağ taraftan tutunmuştu dedi
Minilime Ayse_nurrr bende doktora gittim 12 hafta da erkek dedi 13 haftada poposu dönmüş dedi 14 haftada kıza benziyor dedi anlamadım ama ben çok istiyorum erkek olsun 💜
Aslaninannesi_ Hilal2321 12.haftaya kadar kustum Başım hiç ağrımadı Cildim sürekli değişkendi bir döktü bir düzeldi Ayağı bırak her yerimden ateş çıkıyor oğlum olacak 💙 Kuzum bunlar hurafe her hamilelik kişiden kişiye değişiyor erkek belirtisi kız belirtisi diye bir şey yok
Melikedgn Hilal2321 Benimde 13.haftada yüzde seksen kız dedi ama bende erkek hissediyorum. İlk çocuğum kız. Kızımda yaşadığım belirtilerinin tam tersi var şuan yazdıklarınızın dışında iştahsızlık had safhada bilemiyorum ya hakkımızda hayırlısı yine ama içimden hala erkek geçiyor 😅
Ayse_nurrr Hilal2321 ben ilk 2 ay kustum sabahları sadece diğerleri ben de de aynıydı doktorumuz ilk erkek dedi sonra kız dedi ama kordon bacak arasındaydı yarım saat uğraştı anlamak için eşimle biz de şaşkınız detaylıyı bekliyorum 🌸
Hilal2321 Aslaninannesi_ Herkesin hamilelik dönemi Farklı tabi Herşeye bakıyoruz ister istemez Cin takvimine kadar baktım isteyince herşeyi bağlamaya çalışıyorum 😂
Aslaninannesi_ Hilal2321 hayırlısı neyse o olsun canım ultrason resmin varsa yükle burda tahmin eden olur
Aslaninannesi_ Hilal2321 doktorun nasıl göremedi hala bana 11.haftada gösterdi haftan da küçük değil ki cihazı mı iyi değil
Hilal2321 Aslaninannesi_ Evet özele gitmeme rağmen cihaz eski çok belli biz eşimle bişey anlamadık bacaklarını bile göremedik renkli bakmadı oda emin değilim dedi iyice kafamız karıştı bakalım rabbim hayırlısını nasip etsin