Rabiamina Secil1991 ben de 36 haftadayım. Bebeğimin kilo alımı yavaşladı bu zamana kadar hep normal gidiyordu. Doktor senin yemenle alakalı değil dedi. Ama avokado, elma, tahin, ceviz, badem yememi önerdi. Umarım hepimizin bebeği sağlıcakla vaktinde doğar
Secil1991 Rabiamina amin inşallah ben de dikkat ediyorum yediklerime ama inşallah fayda eder. Sizin bebeğiniz kaç kg
M112 Alone 2 kg alti doğarsa diyelim 1800 doğdu-300 yapacaksın 1.5 olacak. düşecek çünkü doğumdan sonra bebek ödem atacak kilosunun çok altına düşecek gerekli tahlilleri yapması gerekli çünkü gününü doldurmuş bebekte bu kilolar görülmez bir sorun mu var diye genel detaylı tarama yapmak için yoğun bakım şartları gerekli. Sadece mama vermek için bebisler yogunbakima alınmıyor çünkü. Bunu ev şartlarında siz de yapabilirsiniz
M112 Suracobann 33 orta prematüre demek. Batin usg beyin usg yapılmadı mi yani? Daha bunun ekosu ropu var. Genel yönetmelikte ağır orta ve geç prematüre doğumlarda bakılması gereken parametreler var bunlara uymak zorunda. Sorun yok mu dediğim şey hastalık değil tabiki Allah korusun. Bazı komplikasyonlar gelişmiş mi diye takip etmek için kalıyor yoğun bakımda. Yani sadece mama verip uyutmak değil oranın prosedürü. Bunu evde siz de yaparsınız.
Nesizade05 Alone inşallah yarın senden de güzel haberler alırız canım Allahın izniyle bir mucize olur 🥰
Alone Nesizade05 doğum yaptım cnm 1900 gr doğdu minik kızım o sebeple küveze aldılar biraz toparlanınca çıkacak allahın izniyle
Rabiamina Secil1991 inşallah bebeğe faydası olur. Benim 36 hafta 2400 dedi ama doktor değiştirmiştim. Cihazdan cihaza farklılık olabilir dedi. Tam kesin de değil moralim çok bozuldu ama yediğime ictigime dikkat edeceğim birkaç gün tekrar gideceğim. Bakalım sonuç ne olacak
Secil1991 Alone gözünüz aydın bebişiniz olmuş şimdi okudum yazınızı. En kısa sürede kollarınızda olsun inşallah sağlıkla büyüsün☺️
Alone Secil1991 evet doğdu teyzesi şükürler olsun ki. Ama küvezde işte azıcık kilo alsın gelecek yanıma allahın izniyle 🤲🏻
ilkgozagrimhavinim Alone küveze girmedi benim kızım. Doktorum 35+0da xiğer geliştirici iğne vurdurmuştu çünkü sanırım onun sayesinde. Doğum yaptınız mı merak ettim durumunuz nasıl?
Alone ilkgozagrimhavinim evet bgn sabah doğum yaptım. Bebek 1900 gr doğduğu için küveze alındı solunumu fln iyi ama çok şükür
Secil1991 Alone tez zamanda kucağına da alırsın inşallah darısı başımıza inşallah. Sağlıklı hayırlı evlat olsun çok sevindim
Nesizade05 Alone oyyyyy yarın sabah bekliyorduk noldu yaaaa🫠🫠 iyi maşallah sağlığı yerinde olsun da annesi hayırlı uğurlu olsun 🥰 boyu kaç cm doğdu
Alone Nesizade05 yok yok bgn için gün almıştık zaten 😌 ay 39 cm cik 🫣 bir görsen o kadar küçük ki insan dokunmaya çekinir
Alone Deebg evet cnm ultrasonda ne dedilerse o çıktı bir tek kiloda 1900-2000 arası diyorduk o da 1900 doğdu tam işte
Deebg Alone iyi canim çok şükür 2 kilo üstü olunca çıkartırlar hayırlısıyla kuvözden de benim tansiyonlarda yükselmeye başladı 145/90 görmeye başladım 37yi beklemez belki benimde doktorum 🙁
Nesizade05 Alone yaaa yerim ben onu rabbim bana da nasip etsin sağlıkla kucağıma almayı inşallah böyle güzel şeyler duyunca hemen doğsun istiyorum 🥰 çok kalmaz küvezde dimi kilosu o kadar az değil çünkü 2 olur yakında