Alone 2 kg alti doğarsa diyelim 1800 doğdu-300 yapacaksın 1.5 olacak. düşecek çünkü doğumdan sonra bebek ödem atacak kilosunun çok altına düşecek gerekli tahlilleri yapması gerekli çünkü gününü doldurmuş bebekte bu kilolar görülmez bir sorun mu var diye genel detaylı tarama yapmak için yoğun bakım şartları gerekli. Sadece mama vermek için bebisler yogunbakima alınmıyor çünkü. Bunu ev şartlarında siz de yapabilirsiniz