Berrakk39999 bu konu herkesin bakış açısına göre değişebiliyor sanırım. Maddi olarak imkanı olan herkesin yaptırmasının gerektiğini düşünüyorum ben. Aldırmayacaksam neden yaptırayım diye düşünülebiliyor ancak illa aldırmak için değil bir hastalık var ise erken teşhis olması, şok olmamak için bilgi sahibi olunması, hamilelik boyunca doğumda doğum sonrasında alınması gereken önlemler var ise alınması açısından önemli olduğunu düşünüyorum. Benim 1 düşüğüm, 1 kalp hastası olarak dünyaya gelip vefat eden kayıplarım var bu sebeple haftaya direkt detay DNA testi yaptıracağım. İkili tarama vs onları hiç yaptırmayı düşünmüyorum.