Dduman Neden ticari olduğunu düşünüyorsunuz? Bu mantıkla hiçbir sağlık hizmeti almamalıyız, hiçbir ilacı kullanmamalıyız veya görüntüleme yöntemlerinden faydalanmamalıyız. Keşke bu tarz taramalar ücretsiz yapılsa elbette ama para ödüyor olmak bu iş ticari fikriyle ondan uzak durmak demek olmamalı. Fetal dna teknolojisi gerçekten önemli bir buluş ve buna denk gelebildiğimiz için çok şanslıyız. Bir sürü hastalık bu sayede erken dönemde tespit edilebiliyor. Tek dezavantajı pahalı oluşu, buna acilen bir çare bulunmalı.