Kevsssim Kızlar tam Kütahya Bursa arası bir ilçede yaşıyorum Bursa bir tık daha uzak olduğundan Kütahyayı tercih ediyorum şu anlık. 16 haftalığım. Şehir hastanesinden muayenelerde çok memnun kaldım ama doğum nasıl olur bilmiyorum aşırı korkuyorum. Kütahya’da siz hangi hastaneye doktora gidiyorsunuz? Şehir hastanesi hakkında tecrübeniz var mı merak ediyorum. Lütfennn cevaplayın 🥹
babycom456 Kevsssim bende 17+1 hatice sarıya gidiyorum cok memnunum , doğumuda sehir hastanesinde yapmayı düşünüyorum
reyhan_t Kevsssim şehir hastanesinde Kübra İnan’a gidiyorum çok memnunum. 32. Haftadayız doğum süreci nasıl olacak ben de çok merak ediyorum biraz korku da var tabii🥲
Beyzanur3 Kevsssim şehir hastanesinde doğum konusunda bilgim yok ama doğumum orası açılmadan evliya çelebi de olmuştu doktorum da Rabia aşkın ve gerçekten iyi bi doktor ben seviyorum ama doğumum Allahın izniyle rahat olur inşallah şehir hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum 😊
tenzilesen85 36+2olduk ayse celikten e gidiyorum gayette memnunum dogum icinde gorecegiz dogum yapinca bi kac jafta sonra tekrar yazarım
Ergo Ben park hayatta Halime hanıma gidiyorum ama devlette birine takipli olmak istiyorum. Önerir misiniz?
Kevsssim Ergo ben Himmet Hatipoğlu’na gidiyorum yaşlı tecrübeli bir doktor. Çok şakacı bu beni ekstra rahatlatıyor. Eşimi de muayenelere alıyor :)
Ajsjskaksjdkd Ergo Kübra inan çok iyi bi doktor genç biri ve taze bilgili ben çok beğeniyorum şehir hastanesinde ona gidiyorum ama parkhayatta Huri güvey var ona gidiyorum doğumu da Allah nasip ederse onda düşünüyorum güler yüzü ilgisi bilgisiyle çok rahatlatıyo beni tavsiye ederim düşünürsen 🥰
Kevsssim reyhan_t hepimizde illaki korku stres oluyor maalesef anı yaşayalım bence bebeğimizi de strese sokmayalım 🥹💖
babycom456 Kevsssim evet alıyo baya uzun gösteriyo bide bak elleri ayakları flan diye 🥲 cinsiyet 14. Haftada sırtı donuktu 16da bacak bacak üstüne atmıstı gostermedi doktor detaylıda öğreniriz dedi 😂 siz kacıncı haftadasınıx belli oldu mu
Ajsjskaksjdkd Kevsssim himmet hatiboğlunun ameliyatlarından herkes kusursuz olarak bahsediyo, hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah 🥰
MervePyraz Kevsssim Şehir hastanesinde eşlerinizin alinmama durumu olursa cimer şikayeti oluşturabilirsiniz refakatcinizi isteme hakkiniz var çoğu doktor eş alınmasını destekliyor aslında orada ve baskı olursa bu sistem değişir. Benim için olumlu dönüş oldu mesela yaşadığım kötü tecrübe sonrası. Önemli ve hassas bir süreç ve eş desteği çok önemli
Kevsssim babycom456 ben 16. Haftadayım pazartesi günü kontrolüm var inşallah belli olur artık ya alışverişe başlamak istiyorum 🥹
Kevsssim babycom456 yaa ünisexte çok model bulamıyorum ki 🥹 birde isimli şeyler falan almak istiyorum heves ediyorum 🥹 siz neler aldınızzz yazdınız mı hiç aldıklarınızı
babycom456 Kevsssim yazmadım ama park yatak , o yuncak dolabı , bebek arabası flan aldım esyaları yazmadım ya ama yenidoğan baska almam artık 3 6 ay ve fazlasını alırım cinsiyet belli olunca , battaniye flan aldım
Kevsssim Ajsjskaksjdkd yaa gerçekten mii teyzemi de o doğurtmuştu kuzenim şu an18 yaşında. Teyzemin önerisi ile ona başlamıştım bunu da duyunca çok mutlu oldum şu an🥹
Eylul41 Ajsjskaksjdkd merhaba huri guveyden memnun musunuz bilgisi tecrubesi bebege detayli bakmasi vs cok onemli benim için. Numarasını veriyormu birde