Dış gebelik olabilir falan dedi mi Dr? Ya da rahim yapınızdan da olabilir belki. Bazen rahim yapısı geriye yatık ya da perdeli falan olabiliyormuş ya tam bilgi sahibi değilim. Ama özeldeki cihazlar devletteki cihaza göre kalitesi daha kötü oluyor. Bende de aynı şey olmuştu. Aynı gün devlet kalp atışı göremedi ama özelde gördü dr. Ama ne yazık ki sonraki kontrolde kalbi durmuştu kürtaj oldum bende. Bu kadar beta yükselmişken kese görünmemesi garip