Bussraa2 2 gün önce betam 1716 bugün ise 4735 çıktı ama maalesef yine kese yok 😔 devlete acile gidiyorum ve direk kürtaj öneririm dedi 😔 sağlıklı bir gbelik de olabilir dedi kafam allak bullak oldu ne yapmalıyım ben 😥
FatmaB_ Bussraa2 ben 10 bin beta ile devlete gittim göremedi makineleri berbat. Biraz daha bekle bi özele git istersen. Kötü düşünmeyelim🌸
Nergisim09 Bussraa2 o değerde kesenin görünmesi lazım canım allttan tüplere baksaydi keşke benim dış gebelikte 5200 di bebek tüpte 6 haftalık olmuştu acil ameliyat oldum
Crown23 Bussraa2 ben 12 haftalık dün devlete gittim dünde özelde kendi doktoruma gitmiştim devletteki ultrasonda bebeği bile göremeyip direk alttan bakmayı teklf etti reddettim tabiki kendi özel doktorumda gayet rahat bebişide gördük hemen 10 saniyede bence bi özele gidin lütfen riske atmayın
DryStr @Bussraa2 merhaba devlete acile değilde bi kadın doğum doktoruna gitseniz detaylı baksa daha iyi olmaz mı yani acil bazen tam net anlayamıyor
Dorammm Devlette kese yok dediği gün özele gittim bebeği bile gördü aynı gün .imkanın varsa bi özele git .cihazdan cihaza çok fark var
Bussraa2 Crown23 benim bir de keseyi göremedikleri için defalarca alttan muayene ettiler emin olmak için tanı koymak için
hhaziran Bussraa2 adet tarihinize göre 6+2 haftalıksınız. Bence kürtaj için acele etmeyin. Özel bir hastaneden yorumları iyi olan bir doktordan ek görüş alın, muayene olun
Sosyalbiri Bussraa2 canım özele git gerekirse birkaç özele. Görünmemesi sıkıntı hele alttan görünmediyse. Bugün tanı almaya bak. Arkadaşın bahsettiği gibi ben de dış gebelik tanısı aldım ve patlama riski sebebiyle acil ameliyat oldum. Benimki de görünmemişti.
Nergisim09 Bussraa2 laporoskobik yöntemle amaliyat oldum canım 3 yerden delip ama baygın dim birşey hissetmedim ben genelde iğne ile düşüruyolarmis ama ben geç kaldım biraz çok tupum patlamadan amaliyatı oldum
biizaaa Bussraa2 ben de devlete gitmiştim doktor yaklaşık 15 dk ultasonla baktı ve dedi ki alttan muayene edebilir miyim ben de hayır dedim 1000 yıllık cihazla bakmaya çalışıyor Allah aşkına, bi özele gidin derim