Kızlaaarr sabah doğumum olmasına rağmen hala yatamadım heyecandan üstelik ilk doğumum da değil aşırı kıpır kıpırım içim sanki içime sığmıyor
Ama tabiki korkuyorum ilki normaldi bu makat geliş olduğu için sezaryen olacak kızımı evde bırakacağım içim buruk kalıyor o yüzden lütfen dua edin bana çabuk toparlayıp iki bebeğime de yetebileyiimm