Gamze_gamze Haydi biraz sohbet edelim. Uykusuz geceler 🥲 aşırı hareketli bebekler niye böyle uyutmuyorlar bizi 😬
Feyzanurguc Gamze_gamze sabah doğumum vaarr 38+1 iz çok heyecanlıyım hareketlerinden ziyade heyecandan uyuyamıyorum cinsiyeti de bir net öğrenemedik çünküü
Miniklerinannesiyim Gamze_gamze saat 6 da hastaneye gidicem bu gun kavuşuyoruz ve uyuyamıyorummm deli olucam
alyawong00 Gamze_gamze 32+3 haftalığım bebeğin hareketlerinden değil de huzursuz bacak sendromundan dolayı uyuyamıyorum ☹️
DryStr @Gamze_gamze 30+6 haftalığımm uyku yok uzanınca nefes alamıyorum rahat bi pozisyon bulayım diye sağa sola dönmekten dalamıyorum sürekli lavaboya gidiyorum bebiş zaten çok hareketli sabaha kadar geziyorum o odada🤣
Gamze_gamze DryStr baş aşağı duran bebekler sürekli çiş getiriyor makat geliş olanlar da mide yanması yapıyor gördüklerim kadarıyla 😁
Alya-veanne DryStr bende 38+3 üm zaten 25. Haftadan beridir sabahları sabah ediyorum resmen hayat kalmadı tüm işler bana batıyor yaparken çile çekiyorum. 😂
Feyzanurguc Gamze_gamze 29 a kadar erkek dendi detaylı usg de dahil 33 e kadar kız dendi 33 den sonra erkek dendi ama belli belirsiz bizde bilmiyoruz ne olduğunu çantasına hem kız hem erkek için kıyafet koydum 🫠
DryStr @Gamze_gamze eee her ikisi de varsa peki 😂😂 kızımda midem çok yanmıştı şimdi erkek kıyaslama yaparsam bunda o kadar yanmıyor gerçi
Gamze_gamze DryStr benim makat geliş dönmedi bu saatten sonra da zor döner dedi doktor. Cuma günü sezaryen günü verecek sanırım
Dolunay_dolunay Feyzanurguc Feyza hanım geçmiş olsun sağlıcakla bebişinizi kucağınıza almışsınızdır inşallah, bebişiniz ne oldu çok merak ettim 🥹
DryStr @Feyzanurguc kız nasıl cinsiyeti net öğrenemediler çok şaşırdım benim ik gebeliğimde de kızım geç göstermişti 5 aylıktı ama sen doğrucan
DryStr @Feyzanurguc yaaa süpriz bebiş olucak öncelikle sağlığıyla gelsin cinsiyeti de gönlünüze göre olsun inşallah 🌼 benim kaynımın kızınada 9 ay erkek demişlerdi bi doğdu kız herkes kesin karıştı içerde dediler de neyse ki hemşire akrabalarıydı da herkes emin oldu😂
Feyzanurguc DryStr benim bir kızım var çok şükür rabbim hangisini nasip ederse başkm gözüm üstüne ben hep erkek hissettim ama ne çıkar bilemiyoruz
DryStr @Feyzanurguc Allah bağışlasın benimde bi kızım var şimdi erkek Allah ne nasip ederse o tabiki ama biz insanoğlu işte her ikisinin sevgisinide tatmak istiyoruz 😊 sizinde gönlünüze göre olsun inşallah sağlıkla
Zeynep4141 alyawong00 canım o bende 24 25 haftalıkken oldu ama doktorum magnezyum verdi ve geçti. Magnezyumdan kaynaklı oluyormuş kullandın mı acaba
Alya-veanne alyawong00 bende 37. Haftada doktoru. Magnezyumu bıraktırdı artık . Ama bırakır bırakma bendede başladı bacak krampları hemen . Hani huzursuz bacak sendromu neden bitmiyor anlamadım 😂 önceden bide günde 2 magosit magnezyum içerdim .
Hayalimilay 38+2 bebek hareketlerinden değil, ne zaman gelecek diye düşünmekten uyuyamıyorum😊Çok sabırsızlanıyorum artık koklamak istiyorum minik çiçeğimi🥹
Gamze_gamze Hayalimilay bende bende öyle 🫶🏻😬 biraz da doğumdan sonra herşeyin iyi olacağına inandırabilirsem kendimi herşey çok daha güzel olacak. Kafam hep evham dolu