Ervagulcan 2412eylul bende bunu çok merak ediyorum benim kızımınki de düz degıl 14 haftalık olduk henüz cinsiyeti ogrenmedım
2412eylul Ervagulcan inanın bende merak ediyorum böyle bişe doğrumu diye birde ilk kalp atışı 140 altıysa erkek üzeriyse kız diyorlar bakalım Buda doğru çıkacakmı merak işte
turkan403 cckdgnn o daha bi hurafe bence uzanıyosunuz göbeginzn üstüne soylumş sarmısak koyuyosun oynarsa erkek oynamasa kız diyolar 🥲😂😂
turkan403 cckdgnn kız daha erken hareket etmeye başladi zaman yapıcan 14.15haftalıktı bana yapmışlardı benm oynadı bende şok olmştum ama cinsyetimiz kız üc kızım olucak benm🥺
cckdgnn turkan403 aslında bu kadar merak etmemin sebebi benimde ilk cocugumun kız olması bunun erkek olmasını cok ıstıyorum hep hayalımdı bı kız bı erkek
cckdgnn turkan403 he okeyy o zamanlar zaten bellı olur cınsıyet 3 hafta sonra gıdıyorumm haber verırım
turkan403 cckdgnn inşallah Rabbim gönlünze göre verir 🤲 erkek cabuk beli olur kız gec beli olur derler