cckdgnn cocuguna hamıle olup cınsıyetı dedıgım gıbı olan anneler ses verebılır mi Eger bırıncı bebegınızın gobek deliği yukarıya doğru bakıyorsa 2. Bebek erkek asagıya ise kız ( sadece merak )
Ervagulcan Bana da annemin cckdgnn bana da annemin komşusu ilk gebelık de yaşadıklarını ikincin gebeliğinde yaşamıyorsan cinsiyeti farklı olur demıstı tabi ne kadar doğru bilemem😂😂
turkan403 cckdgnn o daha bi hurafe bence uzanıyosunuz göbeginzn üstüne soylumş sarmısak koyuyosun oynarsa erkek oynamasa kız diyolar 🥲😂😂
Ervagulcan cckdgnn tabi ne kadar doğru bilmiyorum bende 2.ciye hamileyim ilkine göre daha bi zorlandım ama cinsiyeti Bilmyrm henüz 😂😂
cckdgnn Ervagulcan benimki de kolay geçiyor ılkıne gore 9 haftalığız daha cok az kaldı öğrendiğim zaman yazacağım bu göbek deliği işini 🌸
Ervagulcan cckdgnn bende ilkinde çok bariz şeyler yaşamadim ama ikinci de mıde bulantım 5.haftada başladı 12.haftanın sonunda bitti resmen mahvoldum ne eşimi görmek istedim ne de mutfağı😂😂😂
_Mother_ cckdgnn üşenmeden gittim baktım tutan tek hurafe oluyor aşağı doğru bakıyor tabi olayı yanlış anlamamış isem 😅😂 aşağı mı yukarı mı baktığını nasıl anlıyoruz
cckdgnn _Mother_ ![https://mutluresim.com/images/2024/12/11/1Rjckg.jpeg] bu benim kızımın göbeği boyle ise yukarı bakıyor oluyor tam tersiyse aşağıya bakmış oluyo
2412eylul Ya birde şey var çocuğun saçı ense kökü düzse arkası kız sivri ise arkası erkek diyorlar tabi ki ne kadar doğru bilmiyorum benim 2 kızım var ilki düz arkası kız oldu 2. Saçı en kökü sivri 3. Ne olacak bilmiyorum artık daha 7 haftalık olduk 😂
Ervagulcan 2412eylul bende bunu çok merak ediyorum benim kızımınki de düz degıl 14 haftalık olduk henüz cinsiyeti ogrenmedım