Esraaktg3 3 lü testi hic bir doktor onermiyor hatta 2 li ve 4 lüde yanılma payı %70 miş fakat fetal dna da doğruluk oranı %99.9 mus bende sanırım fetal yaptırıcam kanınızı amerikaya yolluyolar 10 iş günü icinde sonuclar cıkıyor benımde kafam karısık hangısını yaptırsam diye sizde lütfen canınızı sıkmayın dr la görüsün kesin sonuc icin fetal dna ya yonlendiricektir zaten