prhnmstf geçen hafta dış gebelik geçirdim. Kanamam geldi öyle anladım bir güm öbceden keseyi de görmüştük ama ertesi gün kanamam geldi. İç kanamam varmış sağ tüpü mü de kurtaramadık maalesef. Tek tavsiyem en ufak bir kanama olursa hemen doktora gidin. Ben bir saatle hayatta kaldım. Bir günde inanılmaz kanama olmuş içten. Sakın aksatmayın