prhnmstf 5 +2 hamileyim Dr ultrason da bebek göremediğini haftaya gelmemi söyledi Dış gebelikten şüpheleniyorum ve aşırı derecede kasık ağrım var benim gibi durum yaşayan var mı acaba
smnrctnn0 prhnmstf keseyi gördüyse eğer dış gebelik yoktur daha birşeylerin kesinleşmesi için çok erken. Lütfen kendinizi kötü düşüncelere sokmayın iyi düşünün bende 5 haftalığım şuan daha doktora gitmedim cumartesi gideceğim ama kese bile görmese yeridir çünkü çok erken 🩷
Esinnur63 prhnmstf korkmayın Allahın izniyle vardır benimde 5 haftalıkken gözükmedi sadece kese görüktü 7. Haftada gördük şuan 35. Haftadayız içinizden iyi şeyler geçirin
Havanur0125_ Bende 5+1 de gittigimde bebek gorunmemisti randevu gunumu bekliyorum korkuyorum bnimde hep kasik agrilarim var ilk adet tarihimi bekledigim zamanlarda bile adet sancisi cekiyordum resmen
Havanur0125_ smnrctnn0 dusunmeden yapamiyor insan dediginiz gibi erken daha keseyi gordu insallah bebegide gorururz
Mirhas33 Havanur0125_ canım ben dış gebelik geçirdim 1 yıl önce kahverengi lekelenme vardı beta artıp düşüyordu .sonra tekrar hamile kaldım 5 haftalıkta kese vardı bebek yoktu 4 gün sonra gittim bebeğimin kalp atışını duymuştum ama 2 hafta sonra maalesef düşük yaptım