brcnbrcn3 en garantisi bence ben test yapmıştım negatif çıkmıştı ama adet de olmamıştım baya gecikti ama bende kist vardi bende o yüzden olmadı zannettim bide test de negatif çıkınca moralim bozulmustu meğerse hamileymisim göbeğim de buyuyodu çünkü gittim kan verdim kilo aldım zannettim göbeği görünce eşimde öyle diyodu kan verdim ertesi gün çıktı nasıl heyecanliydim ve adet ağrısı gibi ağrı vardı adet olacam diyom ben daha meğerse hamileymisim ve cocuk 20 haftalık olmuş o zamandan beri ben direk gider kan veririm sende öyle yap :)))