Gamzeli_03 kesin demedim ki ? Bence hamilesin sabah ilk idrarınla tekrar yap dedim. Kaldı ki arkadaş iki test yapmış ve o markada kuruma çizgisi ya da yalancı pozitif hiç duymadım görmedim bu forumda. Tabiki de kimsenin boş yere heveslenip üzülmesini istemem ama diğer herkesin de yazdığı gibi pozitif olarak görünüyor şuan durum. Bu kadar kişinin içerisinde benim yazdığım niye sizi rahatsız etti onu da anlamadım açıkçası. Sabah arkadaştan hayırlı haberler alacağımıza inanıyorum hep birlikte göreceğiz inşallah