Cheryy1 ben enfeksiyon da oldum idrar yolu enfeksiyonu oda tetikleyebilir ama bana daha öncede olmuştu böyle bilmiyorum ya cuma günü randevum var söylerim doktora çünkü idrarda yanma yok ama vajinam gerçekten sızlıyor ve şiş. Alttan baktı doktor ama bişey demedi progestan yapar dedi sadexe acile gittim enfeksiyon için ilaç verdi