35+5 haftaligim 29.haftamdan beri enfeksiyon ile uğraşıyorum kanımda çıkıyor ve idrar yollarında çıkıyor aksef 500 mg antibiyotik kullandım fayda etmedi idrar yollarimda bakteri üretmeye başlamış aynı yeşil akıntı bende de var her hafta idrar kültürü ve kan veriyorum ama bir fayda yok enfeksiyon bölümünde ki doktor bir sorun yok diyor kendi doktorum önüne geçmemiz lazım yoksa erken doğumu tetikler diyor artık yoruldum her hafta tahlil vermekten bugünde gidecektim ama grip oldum hiç halim yok anca haftaya randevu aldım o zaman gideceğim bakalım bu sefer ne yapacaklar 🥺🥺