Kubraoyku 8 haftadır diyetteyim, hiç kaçamak yapmadım. En başta çok zorluyor fakat sonra alışıyor insan. Bebek doğunca istedigim gibi yerim zaten. Elimden geleni yapmak istiyorum acikcasi, çünkü şekerden korkuyorum. Şükür bugüne kadarda hiç sıkıntı yaşamadım şekerle ilgili