Yasko-y Selvi-12 bende 38 deyim son bir haftadır ellerim ayaklarım uyuşuyor sürekli, mesajı yazarken bile öyle. Nasıl geçecek bilmiyorum sürekli su da içiyorum aslında ödem olmasın diye ama