Selvi-12 Hanımlar 38 haftalık hamileyim 2 haftadır ellerim de uyuşma parmaklarımda karıncalanma hissi var benim gibi olan var mı aranızda
Sudetmlk Selvi-12 benim geceleri uyurken oluyor sanırım ödem topluyor şiş hissi ve uyuşuk uyanıyorum sonra geçiyor 37+4 üm bende
Girlmom Selvi-12 32 haftalığım bir aydır oluyor özellikle sağ elimin baş parmağı uyuşuk ellerim şiş geceleri de ağrı oluyor kollarım da ve ellerimde
Ttr5 Selvi-12 karpal tünel sendromu deniyor ödemden dolayı sinirlere baskı oluyor doğumdan sonra anca geçer dedi doktorum ama çok rahatsız ederse ortopediye görün bileklikleri var belki ondan verir demişti ama gerek duymadım alıştım artık doğumu bekliyorum
_Gulcan_ Merhaba bende 28 haftalık hamileyim bende 2 hafta olacak neredeyse ve özellikle sağ elimde olmak üzere her iki elimin orta ve yüzük parmakları uyuşuyor
Hulu61 Bende 28 hastalığım benimde uyuşma ve karıncalanma oluyor. Doktorum kalbinden yüksekte tutup uyumaya çalış rahat edersin dedi ama ne mümkün öyle uyumak 😂
Rabiamina Hulu61 ellerimizi yatağa bağlayıp mi yatalım öyle nasıl uyuyalım 😅 sabah ne taraftan kalktigimiz belli olmuyor kaldı elleri yukarıda tutacağız 😅
Frkubra Selvi-12 benim kuzenimde vardı sinir sikismasi demişti doktir doktora gittiğinizde domtorunuza soyleyin
GrkmDmn Selvi-12 35. Haftadayım ben de benim de bikaç haftadır var uyuşma hissi özellikle sabah uyandığımda çok fazla oluyor. Magnezyum takviyesi başladık doktorumun tavsiyesi ile çok iyi geldi.
Fatmaacylnn Selvi-12 bende 31+6 haftalık hamileyim 30+5 te başladı bu el uyuşması parmaklarım şişiyor açıp kapatırken çok zorlanıyorum acıyor özellikle sabah kalkınca sanki ellerim benim değilmiş gibi oluyor 😄
Gamze_gamze Selvi-12 bende 38. Haftamdayım bir aydır yaşıyorum bu durumu. Doktor normal diyor. Zaten ne sorsak normal diyorlar alıştık artık 😁
Lastlyy Gamze_gamze Aynen ya Bende 38. Haftadayım ve kolumdan itibaren uyuşma hissi oluyor gece uyurken özellikle . Benim doktorda böyle söyledi normal 😊 ödem artı sinirlerle alakalı
Gamze_gamze Lastlyy evet ödemden kaynaklıymış bir de son haftalarda ferritin iyice düştüğü için o da uyuşukluk yaparmış. Sabah yataktan kalkarken çok yoğun oluyor bende sonra hafifliyor
Namesiz6 Ben bugün 29+0 oldum 3-4 haftadır uyuşma var.Geceleri ellerim uyuşuyor.Normalmiş sanırım buna dair yapılacak birşey yok diye biliyorum
Rabiamina Selvi-12 benim gece uyurken oluyor sabah uyandığımda parmaklarimda uyuşma oluyor 5 10 dkya geçiyor. Sizin de öyle mi