Gamzeeakt ben sadece acildekiler için aynısını diyebilirim odaya geçince ebe hemşireler ilgilendi ben çok mızmızdım hatta her gelene söyledim beni sezeryana alın ben duramıyorum diye iyi bir şekilde hep dediler yapamayız kanala girmiş çocuk diye çok sancı çektim ama iyi ki normal doğum yapmışım