Doğumunun nasıl oldu doğum sırasında veya sancı sırasında eş gelebiliyor mu hamilelik kontrolleri nasıl ultrasonda ilk fotoğrafı falan veriyorlar mı 3 aylıkken faşan bebek net belirgin oluyor o zamanlar da fotoğraf veriyorlar mı ben infertilite sürecindeki kanuni hastanesinde devlete gidersem çam sakurada gebelik tabiki yaparım gibime geliyor muayenelerde eş de gelebiliyor mu