zynp1512 evet o hastanede. Necla hanimada 1 kere gittim ama pek sicak gelmedi. Fatma hanima gittim cok kotu. Muhabbet hanima gittim kotu yorumlar gordum. Acile gittigimde muruvet hanima denk geldim birde asiye hanima. Asiye hanimda iyiydi. Muruvet hanimida pek soguk buldum. Alev hanimida gordum o da oyleydi. Ama derya hanim gerçekten cok baska. Guler yuzlulugu olsun odaya girince bir hosgeldiniz nasilsiniz diyor insan mutlu oluyor. Cıvıl cıvıl bir sesi var. Insani motive ediyor konusmalari cok guzel. Cok ilgili ve iyi davraniyor. Yani masallah diyeyim ama gercekten ondan baska doktorda psikolojim alt ust oluyor. O kadar iyi yani.