Birisi00 Minikask34 Dogum esnasında hicbisey yok. 3-4 güçlü ikinmayla bebek çıkıyor. Zor olan sancilarla basa cikabilmek. Ben im iki dogumum suni ile oldu. Allah sana guc kuvvet veriyor. Hiç korkma
Fundaaaa46 Elzemm_ normal doğumdan korkan birinin postunun altına da böyle yazmazsınız ya… psikolojiniz bozulduysa keşke kendinize kalsaydı millet burada güzel hikayesini yazıp kızı rahatlatmaya çalışıyor sizin yazdığınıza bakın
Elzemm_ Fundaaaa46 Fundaaaa46 ben strese koymuyorum kimsele ozdezlestirme diyorm bir daha okursan anlarsın herkesin ki farklıdır diyorm kimisinin çok kolay kimisinin daha zor bazen herşey e kolay a da zora da hazırlıklı olmak gerek
Anneyimmmben Minikask34 normal doğum çok güzel bir tecrübe sezeryandan korkmuyorsunuz normalden mi korkuyorsunuz yaa 😳 sezeryanda resmen kesip çıkarıyorlar bebeği günlerce ağrısını çekeceksiniz 😳
Anneyimmmben Normal doğum yaptım bebek çıktığı an kuş gibi rahatladım o kadar güzel bir tecrübe ki her kadın tatmali 🫠
Fundaaaa46 Elzemm_ okudum valla bi daha strese girdim canımdan can gitti falan demişsiniz 😂 neyse sadece söylemek istedim belki farkına varırsınız
Bezelyelerimm Minikask34 yurt dışında sezeryan yasak acıl durum olmadıkca bende o kadar korkuyordum ki turkıyeye gıtsem orda sezeryan olsam dıyordum ama emın ol onunda ayrı zorluğu var bende cok korkardım nasıl doğurucam derdım suan kızım 4.5 yasında ve ıkıncı bebegımı bekliyorum ınan o kadar zor ve kötü olsa bıdaha cocuk yapmazdı kımse oyle dusunme ıyı dusun ve bız bunu yapabılır ki Rabbımız bızı ona göre yaratmış 🌸
Minikask34 Bezelyelerimm evet zaten Allah sana o acıyı unutturuyor eğer unutturmasaydı kimse bidaha çocuk yapmaya cesaret edemezdi Allah bağışlasın miniği 💕💐
Minnaksever Minikask34 sezaryende de ameliyat sonrası ağrı oluyor ben ikinciye hamileyim dikiş yerimde ağrı oluyor mesela bebek büyüdükçe sezaryen ağır bi ameliyat aslında iyi geçen olduğu kadar kötü geçen de var sadece korkutmamak için anlatmiyorlar herkes hemen toparlanmiyor.normal dogum da kolay değil zor ama vücutta kolay kolay hasar bırakmaz.enn güzeli bebeğe bırakmak gelebiliyorsa normal gelir zaten gelmiyorsa sezaryen olur
Minikask34 Minnaksever evet öyledir herşeyin bir zorluğu vardır sezeryan o dakika hissetmezsin ama sonraki saatler ,lavaboya gitmek ilk yürüyüş, o dikişlerin bakımı ,1 haftadan uzun sürüyor iyileşmen artı bide bebekle ilgilenmen işte anne olmak kolay değil 🙏🏻🙂
Civeleksu Minikask34 canım 1 ay önce sezeryan oldum. O kadar çok normal doğum istedim ki ama minnak kızım bir gece suyunu patlattı ama normal bi şekilde değil tüm suyu boşaldı susuz kaldı. 6 saat kadar bekledik sancım gelmedi açıklığım olmadı ve bebek uzun süre susuz kalmıştı. Aynı zaman da biraz da kilosu yerindeydi. Doktor kontrol etti sen sezeryan olacaksın daha bekleyemeyiz zaten suyu da bitti çok acı çekersin dedi. Saniyeler içinde ameliyata alındım. Spinal oldum. Ama sonrası… İnan 5 6 saat bile olsaydı çekeceğim acıyı sıkıntıyı sezeryandam sonraki acılara tercih ederdim. Birinde acı çekiyorsun ama sonra pamuğunla kucak kucağa birbirinizi sarıp ayağa kalkıyorsunuz. Ben 7 gün oturamadım kalkamadım ağrılarım oldu her gün iğne vuruldum. Ciğerime pıhtı attı. Yatağa 10 günden sonra yatabilmeye başladım. Sağa sola dönemeden. Bebeğini rahat rahat alıp emziremiyorsun yaran acıyor. Sen allaha emanet et kendini allahım kolay hayırlı doğum nasip etsin inşallah. Sezeryan kolay bir ameliyat değil. Dış dikiş belki yapışıyor ama iç dikişlerin iyileşmesi tamamen 6 ayı buluyormuş doktorum öyle soyledi
Fundaaaa46 Elzemm_ ne fark eder tatlım sonuçta ilk bunu yazmışmısın yazmışsın ne diye uzatıyorsun ondan sonra ki girdiğin muhabbette yaptığın yorumla ne alakası var ne gibi bağlantı yarattın neyse gereksiz uzatmaya devam etmek yerine hatanı kabul etmek anlayışlı olmak bu kadar zor olmamalıydı
Elzemm_ Fundaaaa46 aynen gereksz muhabbet in beni boğdu ne taktın arkadaşım konuştuğum muhatap olduğum arkadaş anladı senin anlama sorunun varsa ben ne yapabilirim