Tbsra95 açıkçası sna şunu söyleyeyim cnm testi batırıp çıkardıktan 20 fka sonra çizgi çıkınca pozitif dikiyorlar ama öyle bişey yok artımed de çok kötülüyorlar ama ben iki gebeliğimi de onla öğrendim.çnkü saniyesinde çizgi çıkarsa pozitif ama sonra bekleyim ışık tutym açayım bakaym dersen hayal kırıklığı yaşarsn awox dediğin test paketi glba koyu renk olan ben onu trendyoldan sipariş verdim 2.3 ay yaptım test adetime Bi gün kala negatif çıkıyordu ve adet oluyordum yani bana hiç yalancı pozitfilik vermedi ama test beklersin sonra bakarsn koruma çizgisi oluyor bu da her teste var