[silindi] AnayimBenAna_ kıyamam sana yaa 🤣 ben de dün biraz iyi hissettim diye eşim yemeğe götürdü, çok güzel gittik yemek yedik dönerken kız kardeşime uğradık çay içtik falan. Eve döndük yatak döşek yine 🥹🥹
aslaninannesi7 yeni_anne2 Geçen akşam eşime sinir oldum aslında birşey yaptığı da yok garibimin 😌 saat 1 falan dı gece. Hiç yediğim de birşey değildir kivi istiyor canım dedim böyle aşerdim ölüyorum dedim. Gitti buldu geldi 😂