yeni_anne2 Canım yemek yapmak istemediği için kocama canım hamburger istiyor diyip dısardan söyledim 😂
Enfal_06 yeni_anne2 biz evde yapıyoruz hamburgeri yapmak derken ekmeği burger eti hazır alıyoruz kızartıp soslari yeşillik felan öyle hazırlıyoruz ben bilmiyorum eşim hazırlıyor 😂
Eldgrn yeni_anne2 İtiraf ediyorummmmm Kızım emmesin diye Memelerim yara oldu diyip bant ile göğüs uçlarımı yapıştırıp ucuna kırmızı oje sürdüm 😁
[silindi] yeni_anne2 ben ekmeğini köftesini kendim yapıp buzluğa atmıştım ama onu da eşime yaptırıyorum 🤣 yani pişirip servis etme olayı eşimde. Sayılır mı hocam? @AnayimBenAna_
xJade yeni_anne2 Ben ev temizlenecegi zaman ağrım var diyorum. Normalde o süpürür ben Vileda ile silerim. Ağrım var diyince süpürmeyi de silmeyide o yapıyor. 😀😀🤦🏻♂️
Sevgilimmmmmmm yeni_anne2 yok ya benim gerçekten canım çekiyor söyledim yemek yapma dışarda yeriz dedi 😁💪🏻
yeni_anne2 Enfal_06 ben hamburger köftesini evde yapmayı sevmiyorum yiaa gerci zatenn yemek yapmaya üşendim için söyledik😁
mcansu Enfal_06 aynen bizimde durum bu 😅😅 sağ olsun mutfağı da sever ekmeğine kadar yapıyor 😄 içim rahat yiyorum
Enfal_06 AnayimBenAna_ bi kere dışarda yedim evde yapılanın tadını almışım hiç yiyemedim yani canım hamburger çekiyor demesem daha iyi 😂😂 yine evde yapılıyor çünkü değişen bişey yok
mcansu yeni_anne2 yaparken toplu yap enerjin olduğu bir vakit 😅 kıyma tuz karabiber hardal biraz pekmez bizim favori köfte tarifi
Enfal_06 yeni_anne2 işte ben üşenmsem bile hamburger yine evde yapılacak 😂😂 üşenmeye bahane yok her şeyi hazır alıyor eşim yapıyor tabi etrafı da dağıtıyor bi daha yapmaz diye bişey demiyorum mutfağın anasını ağlatıyor
Enfal_06 mcansu ne güzel keşke tüm kadınlarin eşi kocası böyle olsa bırak dışardan söylemeyi bazıları evde bile yapmıyor üzülüyorum
yeni_anne2 [silindi] ayy bak bu konuda kocama laf söyleyemem Allah ondan bin kere razı olsunn Rabbım onu başımdan eksik etmesin 🤲 hakkını ödeyemem sagolsun her zamann yardımcımdır kendisi 🥰🌸
yeni_anne2 Enfal_06 benimki her konuda yardımcımdır sağolsun temizlik yapsam yardım eder istedigim herseyi almak ister ama mutfakta becerisidi yoktur ama o kadar iyi yönü olunca bu çokta önemli olmuyor benım için 😁🌸
mcansu Enfal_06 öyle valla burda okudukça dehşete düşüyorum şükür etrafımızdaki erkekler de öyle kötü denecek insanlar değil eşimin tavrı normal geliyordu ama okudukça insan olmayan insan görünümlü canavarlar var resmen Halimize bir şükür
mislinaninannesi Enfal_06 mesela bnm eşimde iyidir ama yemekle mutfakla hiç alakası yok en fazla bi yumurta kirar yada çay demler.bnde isterdim yemek yapmayı sevsin mutfağa girsin ama malesef☺🤷♀️🤷♀️