Gultenakkoyun ben ilk çocuğumda 8 cm açıklık ile hatta doktora göre tam açıklıktı sezeryan oldum ama gerçekten hiç öyle bir şey demedim. Çünkü ben sancımı evde doğal olarak çektim ve evet zor olsa da o kadar heyecan verici güzel bir duyguydu ki
Şimdi ssvd istiyorum ve yine o sancıyı yaşayacak olmamın heyecanı var içimde. İmanlı biriyseniz sancılar Allah ile aranızda inanılmaz bir iletişim kuruyor, bebeğinize olan çabanız ilk adımda belli oluyor.. ben sezeryan olduğumda çocuğu çıkarttılar ve o sıra kendimi kaybedip “bir daha seni bırakmayacağım” diye bağırıyordum. Çünkü bizim fıtratımız için ilk doğduğu an ten tene kalmak çok önemli çok sebep var normal doğumun güzelliği için. Sezeryan isteyene bir şey demiyorum o da bir doğum şekli ki ben de sezeryan oldum ama kadın için en güzeli normal doğum..