seymaytac 16+6 ile mayıs sonu annesiyim oğlum olacak 🥰💙kuyruk sokumu ağrısı var biraz büyük bir göbüşle eğilip kalkmakta zorlanıyorum bazı sabahlar diş fırçalarken midem bulanıyor 🥹 d vitamini (daha önce elimde vardı o yüzden ocean) ve kan ilacına (oroferon) başladık folik asiti bıraktık şuan doktoruma göre sağlıklı bir şekilde ilerliyoruz henüz ben kilo almadım hatta -1 deyim çoğu şeyden tiksindim ama mide bulantısı yaşamadım 🥰 mayıs annelerinin çoğu erkek bebek bekliyor sanırım💙