seymaytac Merhabalaaar 🌸 Benim tam nisan sonuna denk geldiği ve erkek bebeklerde geç doğabildiği için mayıs ayını da dahil ettim. 20.haftamdayım. Bu haftalarda yaşadığınız sorunlar neler? Birbirimizi aydınlatalım, rahatlatalım
ertonunannesi23 seymaytac ne kadar tesadüf bende 19. Haftada erkek bebeğim . Birkaç gündur biraz hareketlerini hissediyorum. Nefes nefese çok kalıyorum ayakta çok durduğum zamanlar da tek ayağım şişiyor sürekli tuvalete çıkmak zaten cabası 🤣 Başım iki günde bir ağrıyor nerdeyse. İştahım çok açık bu zamana kadar 8 kilo aldım bende durumlar bu
Nese21 seymaytac ben de 20+1 deyim..kız bebek bekliyorum..çok ağırlaştıgimı hissediyorum..bebeğim epey hareketli..ara ara iştahlı ara ara istahsizlik oluyor..karnım ve kasiklarim ağrıyor
lilyum_ seymaytac oğlumla 21+2 olduk. Artık bebek bir yere toplanıyor ve o an çok ağrı hissediyorum. Gece uykuları çok zorlaştı saga yatsam olmuyor sola yatsam olmuyor. Ama bunun dışında başka problemim yok çok şükür rahat bir hamilelik geciriyorum.
Minikmucizemmm26 seymaytac ben de bugün 20 haftalık oldum. Haraketlerini bı gün hissetsem bı gün hissetmiyorum hissettiğimde günde sadece 1 kez 😂 iştah ilk 3-3.5 ay pek açık değildi ama bu sıra maşallahım var 🙈 zaman zaman kasıklarımda ya da genel olarak genital bölgemde ağrılar oluyo doktorum normal dedi. Son bı haftadir filanda yattığım zaman nefes darlığı ve çarpıntı gibi biseyler oluyo
Lilaa35 ertonunannesi23 kaç kiloyla başladınız sürece bende 18 şimdiye kadar 4 aldım çok aldım diye düşünüyorum 😂
Elifkcs 20+3 deyim bende kizim olacak insalalh . Bu aralar gecen mide bulantilarim geliyor istahim acik ama herseyden tiksinmeye devam ediyorum uykum surekli geliyor ama geceleri uyuyamıyorum hareketlerini hissediyorum ama bir tarafa toplaninca agrim oluyor. Alt bolgede agri oluyor arada sizde de oluyormu kizlar
Angel23 Elifkcs 12 haftaligiz cinsiyeti belli değil bir oğlum var oğlumda hiç kasik bel ağrısı çekmedim bunda kasik ve bel karin.agrim oluyor kız bebeklerde olurmuş agri diyorlar da ne kadar doğru bilmiyorum
seymaytac Ben de perşembe günü detaylı ultrasona gideceğim. Bebeğimin gelişimi 1 hafta geriden gidiyor. O yüzden ultrason için biraz endişeliyim :( Kasık ağrılarım ve bacak uyuşmalarım çok oluyor. Şu ana kadar ben de 8 kilo aldım. Minik minik hareketlerini hissetmeye başladım 🥰
didm6134 seymaytac merhaba bende detaylıya yeni girdim gelişimi 1 hafta geriden geliyordu ama hiç kafaya takacak durum değil doktorum olabilir geç döllenme den kaynaklı bütün gelişimi eşit sekılde ilerliyor çünkü 24 Nisan doğumlu görünüyor ama 24 olmaz sonu mayıs bası olur dedi canınızı sıkacak bir durum degil yani ☺️
Semiha_k Ben de 19. Haftamdayım. Gece 12 den sonra bir hareketlenmeye başlıyor 3 4 saat boyunca hep ara ara hareket ediyor. Benim en büyük problemim kabızlık. Demir ilacından diye düşünüyorum. Karnım hiç yoktu bu hafta birden çıktı Ufak bir çatlağım oldu. Bu haftaya kadar 1 kilo aldım. Bizim de Nisan sonu Mayıs başı olarak bekleniyor doğum.
Lilaa35 ertonunannesi23 bende 45 le başladım zaten zayıfım diye ne istediysem yedim şimdi pişmanım erken davrandım diye 😂 neyse bebeğim sağlıklı olsunda sorun değil diyorum😂
newmommmyy2 seymaytac bende 20.haftayadayım kızımı bekliyorum 😍 çok şükür prilam içtiğim takdirde bulantı hiç yaşamıyorum ilk haftalar ölmüştüm resmen daha 3 kilo almışım başım hergün çatlıyor resmen ve tabiki halsizlik en büyük sıkıntım 5dk ayakta dursam tansiyonum düşüyor 😢 ve daha göbeğim çok çıkmamasına rağmen gece bir o yana bir bu yana bir türlü yatamıyorum
Nergizos newmommmyy2 baş ağrısı için bol bol su içmek lazım. Muhtemelen gün içinde susuz kalıyoruz.. amniyon sıvısı bile sudan ibaret. Tansiyonu da düşürüyor susuzluk. Kaç kere acillik oldum o yüzden bol su
Nergizos seymaytac ben de bugün 21+0 dayım. 22 nisan görünüyor doğum. Benim de erkek. Ctesi detaylı USG ye gideceğim heyecanliyim
Lilaa35 ertonunannesi23 49 oldum bu hafta 50 yi görürüm 😂 ama bir şişlik var vucudumda şişlikte yaşıyorum sizde oluyor mu
Iremsvn Haftamdayım mayıs başı doğum gözüküyor oğluşumuz olacak bizimde 💙 bazen çok halsiz bazen çok enerjik oluyorum 😅 karnım çıktı sağa sola dönmeler zorlaşmaya başladı ve bu aralar kasık ağrısı olmaya başladı 8 kg aldım bende toplam dikkat etmeye başladım artık yediklerime 🙈