Melosum34 Aklımda olan isimleri size söylemek istiyorum karar vermekte zorlanıyoruz bize yardımcı olur musunuz ilk oğlumun adı Miran bu arada ☺️seçeneklerimiz şunlar ama başka öneriniz varsa onlarda olabilir Aslan Mirza Mert Ali
Melosum34 Gulperi8 çok kaba diyorlar kime sorsam bana da çok asil bir isim olarak geliyor 🥺kafam karıştı
Melosum34 Rabiamina bu ismi ben bebeğime 10 haftalık hamileyken rahmetli dedem rüyamda bebeğime koymuştu cinsiyeti de bilmiyorduk daha ama mert ismi eskiden yaşanmışlık olan biri olduğu için eşim ayıp olur diye düşünüyorum
Melosum34 CaglaBaykus aslında bu ismi daha 10 haftalık hamileyken rahmetli dedem bebeğime koyuyordu oradan aklımda kaldı ama mert ismiyle bir geçmişim var eşime ayıp olur diyorum kendi kendime 🤦🏻♀️
CaglaBaykus Melosum34 o sizin vicdaninizla olan muhakemeniz ama eşinizden önce olmus biridir. Siz de izi yoksa sorun olmaz ama eşiniz ne der bilemem. Böyle bir düşünceniz varsa burada seçenek sunmayabilirdiniz🥰
Rabiamina Melosum34 rüyanızda görmüşsünüz bence daha anlamlı ben olsam isim de hoşuma gidiyorsa koyardım
Melosum34 [silindi] bu ismi ben bebeğime 10 haftalık hamileyken rahmetli dedem rüyamda bebeğime koymuştu cinsiyeti de bilmiyorduk daha ama mert ismi eskiden yaşanmışlık olan biri olduğu için eşim ayıp olur diye düşünüyorum 🤦🏻♀️
Melosum34 Beblj çok güzel isim çok beğenirim bu ismi eşimle anlaşamıyoruz bu yüzden hiç beğenmiyor böyle isimleri
Melosum34 Alyask evet ama mertle mazimiz vardı işte eşimde biliyor yanlış anlar diye söylemedim sadece rüyamı söyledim mert Ali koyuyordu rahmetli dedem bebeğin ismini diye güzelmiş dedi 🤦🏻♀️😀
Melosum34 [silindi] eşim Mirza istiyor aslında Miran ismine de uyumlu diyor oğluma ama bana kaba geliyor