Ben yaşadım.zehirlenmenin sebebi yüksek tansiyondur.surekli tansiyon takibi yapılması lazım.gun içinde defalarca ölçmek lazımdır.. tansiyonum 15 e 10 larda seyir ederken aniden 17 ye yükseldi 35. Hafta acil sezeryana alındım.kesinlikle tansiyon takibi yapın ve kafanıza takmayın tuzdan uzak durun