RNurr ben yaşadım ilk gebeliğimde ishal ve kusma vardı, elim ayağım boşaldi ayakta duracak gücüm ve takatim yoktu. Görümcemi arayıp hemen bize gelmesini istedim bizden de hastaneye gitmiştik. Bebek içimde öleli 5 günü geçmişti. Doktor hemen ameliyat demişti. Yüksek tansiyon ve kan pıhtılaşmasından dolayı kaybetmişim,öyle söylediler