Melekkar Merhaba bize sonuçlar için smsle sonuç çıktı bilgisi verilecekmiş ben ya da eşim gidip sonuçları elden alması gerekiyormuş biz Eskişehir de oturuyoruz ama şehir dışından gelenler de vardı onlar için ayrıcalık oluyor mu bilmiyorum fakülteyi arayıp genetik bölümüne sorun isterseniz bende gitmeden bilgi almıştım