Pinnar7 10. haftada da yapılıyor ben dna kanıma iyice karışsın yetersiz sonuç gelmesin diye 11′de kan vermiştim.
fraksiyon oranı yüzde 14 geldi.
4′ün üzeri yeterliymiş🥰
Eurofins firmasınk terch ettim hastaneye gitmedm eve gelip kan aldı hemşire ve 7. günümde sonuç geldi cinsiyetle birlkte öğrendm.
Tercih etme sebeplerimden birisi kötü bir sonuç çıkaesa amniyosentez işlemini ücretsiz yapacaklarıydı.
Diğer sordugum firmalarda bu yoktu.
Bu yüzden tavsiye ederm