Sizdenbirii1 Bende sizin gibi çok korkarak gitmiştim. Hiç tedirgin olmayın, inanın çok rahat geçiyor. Sadece kasıklarınızda bir basınç hissedeceksiniz o sırada derin nefes alın bu kadar. Çabuk bitiyor zaten şimdiden geçmiş olsun. Bana güvenin yarın yazın nasıl geçtiğini ☺️