Senayilmaz1 şu an yanımda test yok ama hissetmiyorum hiç ,😌
Bseldatgain canım kan sonucum çıktı salı günü kan verdim beta değerim 180 çıktı🌸
Senayilmaz1 gözün aydın canım benim sağlıkla kucağınıza alın 🩷🥰 bende 10+3 oldumm
Ranni kan sonucum 180 çıktı 🌸
Senayilmaz1 gözün aydın canımmm 💖
Ranni teşekkür ederim canım 🧡
Simdiye kadar gordugum tek pozitif ovulasyon pozitifi o da 1 gün😂 hayirli olsun☺️🌸
Bseldatgain inşallah canım teşekkür ederim 🌸
Senayilmaz1 ilk gebrliğiniz mi hayırlı olsun😍