Namesiz6 28+4 ten merhabalar 😍 ilk bebeğimiz ve her şeyini eksiksiz aldık diyebilirim. Sadece kıyafetleri çok ileriye dönük almadık yenidoğan, 0-3 ve 3-6 ay aldık. Gerisini bebek büyüdükçe alırım çünkü nasıl doğacak neyi ne kadar kullanacak bilemiyoruz. Onun haricinde odamız tamamlandı, eksikler tamamlandı. Doğum iznine ayrılınca da inşallah ocak başı gibi kıyafetleri yıkayıp ütüleyip yerleştireceğiz ve hastane çantamızı hazırlayacağız 🥹🩵