Namesiz6 merhabalar ben de Ankara’dayım 💕 Normalde mart annesiyim, 17 Mart görünüyor doğumumuz ama erken doğum riskim nedeniyle her an şubat annesi olabilirim 🥰 Geçenlerde yaşadığım sancıyla bir haftada her şeyi tamamladım, ufak tefek yıkanıp ütülenecekleri kaldı. Artık sağlıkla oğlumuzun gelmesini bekliyoruz. Hepimizin sorunsuz geçer doğumları umarım ✨