Meltem2910 Meltemzel görürler muhtemelen benim 4.haftada görüldü ama herkesin 4 te gözükmüyormuş 2 hafta sonra tekrar gittiğimde bi kese daha gördüler ikiz gebelik yaşıyorum, yani 7.haftaya kadar falan anca görülebiliyor bazen
Meltemzel Meltem2910 yaa ben şimdi tam kaç haftalık bilmiyorrım ama pazartesi 3000 küsür betam oluyor hesaplamama göre 🥹
Meltem2910 Meltemzel dediğim gibi 5 ve 6.haftadada kesenin görünmesi büyük bir olasılık bazen geç döllenme olabiliyormuş
Meltemzel Meltem2910 teşekkür ederim canım benim adete göre çoook sonra oldu 40. Gün yumurtlama görüp değerlendirdim