Herkese hayırlı akşamlar,
Arkadaşlar namazıma tekrar başlamak istiyorum. Gebe kaldığımdan beri kılamadım. 21. Haftadayım ama eğilip kalkarken zorlanıyorum kilo da var. Oturarak kılsam sorun olur mu acaba? Bilgim de yok maalesef… Bu konuyu araştıran varsa beni aydınlatabilir mi?