Cansuata Ya kizlar bana doktor cati muayenesi yapti da esnek normal doguma uygun demisti ama kac santim aciklik var demedi
Zmraemr BerfinnEkincii ay benim de çarşamba 40+2 oluyor bugün muayene yaptı 1cm açıklık varmış suni sancı ile başlatacak. Hurma, yürüyüş ve korunmasız ilişki önerdi
Hamilelif Benim de 40+1 bugun 1-2 cm açıklık kızımızı bekliyoruz doktor bir de Perşembe bakacak doguramazsam 🧟♀️
nedensiz çok şükür benden baskalarıda varmıs 40+1 olduk sancı mancı hıc bısey yok sadece aksamları vajına agrısından duramıyorum yarın kontrolum var kızlar Allahım bızı bı avazda kurtarsın devlete gıdıyorum hıc catı muayenesi olmadım
Sinmn BerfinnEkincii şimdiden Allah yardımcınız olsun, sağlıkla kavuşun bebeğinize.. ikinci doğumumu suni sancıyla yaptım, sıkıntı yaşamadım, toplam 4,5 saatte aldım oğlumu kucağıma.. darısı size ☺️
4259 Bende 40+1 de yani Çarşamba günü yatışıp yapılcak suni sancıyla başlatılcak Rabbim herkeze kolaylık versin 🙏🤲🏼
Sudem BerfinnEkincii valla yaramadi bana ya hatta ben sahlep çok içtim,lda fayda verio demişlerdi. Bitki çayıda içemem nedense tedirgim oluyorum kuzum 🤷♀️ okdr perine masaki bile ettim demekki olmayinca olmuyomus 🤦♀️🤦♀️