BerfinnEkincii Arkadaşlar suni sancı ile Doğuma gireceğim Çarşamba günü çok korkuyorum lütfen dua edin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻😓 40+3 olduk sancım yok
GulUmut BerfinnEkincii ben de 40 oldum, bu gun doktora gidicem, sizce doktordan suni sanci almak icin gun istemelimiyim? Yoksa daha bekleyim mi? Cok korkuyorum kakasini falan yapar diye, suni sancidan da korkuyorum 😣kendi sancim da bi turlu gelmiyor
Deletedmom197 BerfinnEkincii momtobe8 rabbim bi avazda kurtarsın inşallah sağ salim Bebişlernizi kucağınıza alırsınız inşallah darısı bizim başıma🙏🏻🙏🏻
momtobe8 Bende perşembe gireceğim. 40+1 im hiç bir sancı belirti yok. İnşallah kolaylıkla sağ salim yavrularımızı kucaklarımıza alırız.
GulUmut iremby siz de 40 oldunuz sanirim 😊 hic olmazsa benimle ayni durumda olanlar var diye neredeyse sevincem 😀😀😀 erkek mi sizin de?
iremby GulUmut insan ariyor ya tek kendisi olmadigini gorunce bir umutlaniyor baskalarida varmis falan diye. Benimki kiz.😁
Zbuse 40+3 te bende gidicem suni için eğer sancım gelmezse şuan 39+3, ama benim 1 cm açılmam vardı. İnşallah açılır ve kendi sacımız gelir. Sizde açılma var mı?
Glenyldz Zbuse 37+3 den beri 1 cm acıkla geziyom🤣 tık yok carsamba kontrolum var inşallah acılmam olmustur kızda kanala inmiştirde fazla beklemem