iremakdeniz ermelek1 ben gebelik düşünüyorum diye gittiğimde direkt folic asit kullanabilirsin demişti özellikle bir marke söylememişti devlete gitmiştim ben bir ay kullanabildim o yüzden marka iyi mi kötü mü yorum yapamıyorum
iremakdeniz ermelek1 çok haklısın ama ben regenesis max mıydı neydi ondan kullanmıştım içeriği zengin trendyoldan da yorumlarına bakıp eczaneden almıştım